Winkelsluiting

Vanwege de harde lockdown zijn onze winkels vanaf 15 december tot nader order gesloten. We zijn tijdens normale winkel-openingstijden veelal zelf wel in de winkels aanwezig, maar mogen u niet toelaten.

Webshop / online aankopen 

Natuurlijk is onze webwinkel geopend. U kunt daar nog kiezen om uw bestelling op te halen bij één van onze winkels. Wij leveren namelijk op aanvraag pakketten op locaties in de nabije omgeving van onze winkels. Wij nemen bij een ophaal-bestelling contact op voor een afspraak, dit is in principe op werkdagen tussen 10 en 16 uur. Ook voor andere vragen zijn we gewoon bereikbaar, telefonisch of via de e-mail.

Onze pakketservice PostNL heeft te kampen met uitzonderlijke drukte tot ver in januari. Het komt nu regelmatig voor dat de pakketten die ze bij ons ophalen pas later gesorteerd en ingescand worden. Als u een track and trace bericht binnen krijgt waarop staat dat het pakket nog niet aangeboden/verwerkt is, dan is dat waarschijnlijk het geval. Het is op dat moment wel bij ons opgehaald, maar heeft een extra vertraging, voor het te volgen is.

Let u ook op bij de keuze voor een pick-up-point, niet essentiële winkels zijn gesloten en daar kunt u waarschijnlijk ook geen pakket afhalen.

Als u echt iets bezorgd wilt hebben voor een bepaalde datum, dan kunt u het beste even contact met ons opnemen.

Sale

We houden op dit moment onze jaarlijkse winteruitverkoop, ditmaal alleen in de webshop. U kunt er natuurlijk van uitgaan dat alle service rond ruilen en garantie van ons uit blijft gelden. 

Liever niet online? Andere vragen?

Koopt u liever niet via internet? Dan kunnen we u misschien via de telefoon verder helpen, u kunt het bedrag dan bijvoorbeeld overmaken of we sturen u een betaalverzoek. Wij zijn tijdens normale winkel-openingstijden, in elk geval op weekdagen tussen 10 en 16 uur, gewoon bereikbaar via telefoon en mail.