Service tijdens de lockdown

Winkelsluiting

Vanwege de harde lockdown zijn onze winkels vanaf 15 december tot en met 19 januari gesloten.

Webshop / online aankopen

Natuurlijk is onze webwinkel geopend. U kunt daar nog kiezen om uw bestelling op te halen bij één van onze winkels. Wij leveren namelijk op aanvraag pakketten op locaties in de nabije omgeving van onze winkels. Wij nemen bij een ophaal-bestelling contact op voor een afspraak, dit is in principe op werkdagen tussen 10 en 16 uur. Ook voor andere vragen zijn we gewoon bereikbaar, telefonisch of via de e-mail.

Onze pakketservice PostNL heeft te kampen met uitzonderlijke drukte tot ver in januari. Het komt nu regelmatig voor dat de pakketten die ze bij ons ophalen pas later gesorteerd en ingescand worden. Als u een track and trace bericht binnen krijgt waarop staat dat het pakket nog niet aangeboden/verwerkt is, dan is dat waarschijnlijk het geval. Het is op dat moment wel bij ons opgehaald, maar heeft een extra vertraging, voor het te volgen is.

Let u ook op bij de keuze voor een pick-up-point, niet essentiële winkels zijn gesloten en daar kunt u waarschijnlijk ook geen pakket afhalen.

Als u echt iets bezorgd wilt hebben voor een bepaalde datum, dan kunt u het beste even contact met ons opnemen.

Tip: wij bieden ook de mogelijkheid om uw aankoop gratis in cadeaupapier te verpakken. Kies hiervoor in de webshop kassa.